E-learning kurzusfejlesztési támogatást nyertek a TáTK oktatói
A pályázat meghirdetésének célja az e-learning módszertan elterjedésének elősegítése, az innovatív oktatási módszerek és a digitális technológiák alkalmazásának szélesítése, a korszerű infokommunikációs technológiák alkalmazásával történő tananyagfejlesztés támogatása volt. Pályázatot az az ELTE közalkalmazotti státuszban lévő oktatója, önkéntes oktatója vagy megbízott óraadója nyújthatott be, aki egy, a 2021/2022-es teljes tanévben megtartott kurzusát az egyetemi e-learning rendszerekben (Canvas, Moodle, CooSpace) valósította meg. A beérkező pályázatokat az Oktatási és Képzési Tanács által, egyetemi e-learning szakértők közül felkért E-learning Pályázati Bizottság értékelte megadott szempontok alapján. Az értékelés nyomán pályázatonként 300.000 Ft összegű szerzői honorárium volt elnyerhető.
Az ELTE Társadalomtudományi Kar nyertesei:
- Németh Renáta és Szeitl Blanka az Adatelemzés I. c. kurzussal
- Arapovics Mária a Közösségfejlesztés intézményi keretekben c. kurzussal
- Szeitl Blanka a Statistics 2. c. kurzussal
- Tátrai Annamária a Statisztika I. c. kurzussal
- Tátrai Annamária a Statisztika gyakorló c. kurzussal
- Rakovics Márton, Katona Eszter és Buda Jakab a Szöveganalitika c. kurzussal
Gratulálunk!
A kurzusfelületek és tananyagok kidolgozásában technikai és módszertani segítséget nyújt az Oktatási Igazgatóság Oktatásfejlesztési és Tehetséggondozási Osztálya az e-learning rendszerekről szóló képzések, oktatásmódszertani képzések, segédanyagok és hasznos cikkek által.