E-learning kurzusfejlesztési támogatást nyertek három TáTK-s kurzus oktatói
A pályázat meghirdetésének célja az e-learning módszertan elterjedésének elősegítése, az innovatív oktatási módszerek és a digitális technológiák alkalmazásának szélesítése, a korszerű infokommunikációs technológiák alkalmazásával történő tananyagfejlesztés támogatása volt. Pályázatot az az ELTE-n közalkalmazotti státuszban lévő oktató, önkéntes oktató vagy megbízott óraadó nyújthatott be, aki egy, a 2022/23-as tanévben megtartott kurzusát az egyetem által támogatott valamely e-learning keretrendszerben (Canvas, Moodle3, Moodle4) valósította meg.
A 2022/2023 évi pályázati ciklusban összesen 45 db kurzus került benyújtásra. A kidolgozott kurzusokat szakértői bizottság véleményezte és a bizottság döntése alapján a beadott pályázatok több, mint 2/3-a, összesen 32 db kurzus kapott támogatást. A nyertes kurzusok szerzőit és a tananyagok digitalizációjába fektetett munkájukat az ELTE Oktatási és Képzési Tanácsa a 2022/23 tanévben 2 kategóriában díjazta: A „Kiváló” minősítésű munkákra pályázatonként bruttó 500.000 Ft, illetve a „támogatásra javasolt” munkákra bruttó 250.000 Ft összegű szerzői honoráriumot fizetett az Egyetem.
Az ELTE Társadalomtudományi Karról nyertek támogatást:
- Tátrai Annamária, Simon Dávid, Németh Renáta, Fáró Jenő, Német Ákos, Buda Jakab és Csathó Ábel a Statisztika c. kurzussal (szociológia alapszak)
- Németh Renáta, Tátrai Annamária a Komparatív társadalomkutatás c. kurzussal (szociológia alapszak, adatközpontú társadalomtudomány specializáció)
- Tátrai Annamária, Fellner Zita, Buda Jakab és Simon Dávid a Társadalomstatisztika c. kurzussal (nemzetközi tanulmányok alapszak)
Gratulálunk nekik!
A hír az ELTE oldalán
Nyertes ELTE-s pályázatok (2022/23)
Hasznos linkek: